joi, 11 noiembrie 2010

Trash

“Girl Friday” by Jane Green
“I remember you” by Harriet Evans
“If you could see me now” by Cecelia Ahern (by far my favourite :), about the imaginary friends and the possibility that they do exist. But for those who need them, only. And who believe.)
Mai sunt multe altele, dar la capitolul “retold by…”, aşa că nu le pun.
Titlul acestei postări arată că-mi accept nivelul la limba engleză. Dar intelectul meu s-a răzvrătit puţin. Aşa că am început să caut, alături de Marcel Proust, timpul pierdut. Până acum n-am făcut-o sârguincios, cap-coadă, niciodată. A venit vremea.
Aşadar, “Swann”.
Totuşi, nu voi renunţa la ceea ce am numit aici “trash”. O bună parte din timpul pentru cărţi îl voi aloca în continuare lecturilor în engleză.
Cine ştie, poate cândva voi scrie o postare cu titlul “masterpiece”. :)
În rest, despre cărţi, numai de bine.

3 comentarii:

Maya spunea...

bine ai revenit!:)

beth spunea...

Mulţumesc, Maya! Am trecut pe la tine. N-ai prea pierdut vremea. :)
Frumos, foarte frumos. Felicitări!

Maya spunea...

Beth , sunt convinsa ca nici tu n-ai stat degeaba :D, asa ca... spor la scris.
Cum ce? ...impresii despre cartile citite:)